Nytt/Vakker julesangkveld

Vakker julesangkveld

10. Desember 2023
Vakker julesangkveldMenighetsmusikken (foto: Oslokirken)

Pinsemenigheten Evangeliesalen Berøa i Nordre gate 18b i Oslo hadde sin årvisse julesangkveld idag.

Vakre, klassiske julesanger ble fremført av menighetsmusikken, og soloer og duetter ble også fremført, og likeledes en piano-minikonsert av en av Oslos fremste pianister. Menighetens forrige og nåværende hovedpastorer, Finn Røine og Jon Brammer, sang en duettsang sammen, og det frembrakte lang applaus av forsamlingen. Og den faste predikanten, Fred-Vidar Tveter, både spilte piano og sang flere sanger, så vel som holdt juleprekenen om betydningen av å pakke opp den beste julegaven, Jesus Kristus.

Noen av Oslokirkens medlemmer var med på å synge julen inn, og de koste seg tvers igjennom dette som er et høydepunkt i adventsesongen. Det var godt å mingle med folket i Evangeliesalen Berøa, som generøst lar oss ha våre egne gudstjenester hver søndag ettermiddag i deres lokaler. Dette var en aften som er verd å minnes!