Nytt/Oslokirken - hver søndag i Evangeliesalen Berøa

Oslokirken - hver søndag i Evangeliesalen Berøa

08. November 2023

Idag har Oslokirken fått melding fra styret i Pinsemenigheten Evangeliesalen Berøa, ved forstander Jon Brammer, om at vi skal få ha våre søndagsmøter i deres historiske lokaler i Nordre gate 18b hver uke. Normalt vil det skje på søndager kl 16:00, og vi vil benytte den nydelige kafeen. Noen søndager kan det bli alternative klokkesletter pga faste arrangementer i vertsmenigheten.

- Vi er dypt takknemlige, og gleder oss til vårt åpningsmøte på søndag 26. november kl 16:00, sier Oslokirkens lykkelige pastorpar, Aina & Jan-Aage Torp.

- Vår betoning vil være barn, familier (storfamilier), og de mange etniske grupper som bor på Grünerløkka og i Stor-Oslo. Vi ber om at Den Hellige Ånd vil bruke oss til å formidle Jesus Kristus og sunne verdier inn i vår oppsplittede by.