Nytt/Tre-årsjubileum for «Hovedstaden med Pastor Torp»

Tre-årsjubileum for «Hovedstaden med Pastor Torp»

23. Mars 2023
Tre-årsjubileum for «Hovedstaden med Pastor Torp»

Idag markerer vi tre-års-dagen for «Hovedstaden med Pastor Torp» på TV Visjon Norge.

- Oslokirken er veldig takknemlig for å være sendepartner med en så bred og profesjonell organisasjon, og ikke minst for Jan Hanvolds raushet, sier Pastor Jan-Aage Torp, som i løpet av tre år har laget over 100 norske (og 30 engelske) episoder med den norske og internasjonale elite som gjester.

- Uten mine mange gjester og dyktige medarbeidere ville ikke dette være mulig, understreker Jan-Aage, og fortsetter:

- Vi er i full gang med arbeidet med fremtiden. I de neste uker har vi bekreftede gjester som Professor Ola Didrik Saugstad, leder av Israels Venner på Stortinget Himanshu Gulati, Egypts ambassadør Amr Ramadan, leder av Kontroll- og konstitusjonskomiteen på Stortinget Peter Frølich, Misjonsselskapets generalsekretær Helge Gaard, teologiprofessor Sigurd Grindheim, UMOEs styreleder Jens Ulltveit-Moe, Jernias konsernsjef Espen Karlsen, Skift Norges administrerende direktør Bjørn Kjærand Haugland, Frps partileder Sylvi Listhaug m.fl.