Nytt/Historisk/Aina & Jan-Aage ble viet

Aina & Jan-Aage ble viet

19. Desember 2010
Aina & Jan-Aage ble vietBrudeparet Aina & Jan-Aage Torp (foto: Tor H. Lanton)

På lørdag ble Aina Lanton & Jan-Aage Torp ekteviet i en høytidelig seremoni ved Oslo Sjømannskirke.

Aina & Jan-Aage ble vietEmanuel Minos talte vakkert til brudeparet Torp (foto: Gaute Bærem)

Det var Arne Øystein Lorentzen som foresto vielsen. Han talte vakkert om enheten mellom ektefellene. Den juridiske vielsen ble foretatt dagen før i Oslo Tinghus.

Forlovere var Marie Hagen og Gaute Bærem.

Jan G. Skrivervik og Sannhetens Ord Bibelsenters kor bidro med fantastisk sang og musikk, og bruden selv sang nydelig i vielsen om Guds ubeskrivelige storhet.

I mottagelsen etterpå var det hilsener fra famiie og venner. Et høydepunkt var den gripende talen ved Emanuel Minos.

Det var gjester fra fjern og nær, fra Norge og ulike nasjoner.

Etter bryllupet dro det lykkelige ekteparet Torp på bryllupsreise på ukjent sted. På nyåret skal de bosette seg på Bjørndal i Oslo.