Nytt/Historisk/Leo T. Duites profeterte igjen

Leo T. Duites profeterte igjen

08. Mars 2012
Leo T. Duites profeterte igjenLeo T. Duites har nettopp kommet tilbake fra Filippinene til Norge, og idag møttes de på en kafeteria i Oslo (foto: Jan-Aage Torp)

Den 8. februar mottok Leo T. Duites fra Filippinene dette ordet fra Herren til Jan-Aage Torp, som han formidlet via email. Denne uken kom Leo tilbake til Norge fra Filippinene, og idag møttes han og Jan-Aage på Café Opus i Oslo.

Her er profetien som kom for nøyaktig én måned siden:

«Du ble aldri kalt til å gå på den enkle veien. De som har gått foran deg for å bane vei er selv blitt skadet. Du er ikke blitt kalt til komfort i disse dager, fordi også nå samles mine engler i himmelen for å innta sin stilling i henhold til min vilje, sier Herren. For jeg har gitt deg, inn i dine hender, et sverd, et mektig sverd til å slå hjertet til landets fiende. For jeg har gitt deg de beste såkorn, men dine føtter tråkker på steiner, ikke jord. For jeg vil begynne i det overnaturlige. Jeg begynner idet du begynner på kne. For idet du tilbringer tid på hellig grunn, vil du stå fast og sterk på slagmarken. Blås i basunen. Vekk opp de hellige. Ditt nærvær vekker opp det ukomfortable men truer de eksisterende makter både innenfor og utenfor kirken. Bli ikke trett, fordi du er ikke alene. Mine profeter er i landet. De har heller ikke bøyd seg for nasjonens avguder. Bare fininnstill dine ører for å høre og ditt hjerte til å skjelne, fordi i denne tid vil du se masker tatt av fra folk som er landets «movers and shakers». Dette er Herrens ord til deg».