Nytt/Historisk/Kjell Sjöberg i Oslo

SeiersTro Media
09. Desember 1996
Kjell Sjöberg i Oslo

Den svenske bønnegeneralen Kjell Sjöberg talte på lørdag i en bønnefrokost på Radission SAS Plaza Hotel i Oslo, arrangert av SeiersKirken og Kristen Koalisjon Norge der Torp er styreformann.

Sjöberg talte i helgen i Lillestrøm der Torp er pastor for den lokale menigheten, men på bønnefrokosten var det nasjonal deltagelse ved statsminister Thorbjørn Jagland samt stortingspolitikere fra ulike politiske partier så vel som et bredt spekter av kirkeledere.

På bønnefrokosten talte Sjöberg engasjert om sitt oppdrag i bønn for nasjonene, ikke minst om fredsinitiativ overfor statsledere i Libya og Saudi Arabia.

Under møtene i SeiersKirken formidlet Sjöberg et ord til Jan-Aage Torp om hans tjeneste for Norge med vekt på hans kamp for bibelske verdier som er under angrep i nasjonen. Sjöberg profeterte også over Torp at han vil bli en fredsstifter i forhold til den muslimske verden.

(Hentet fra SeiersKirkens nyhetsbrev, Julen 1996)