Nytt/Historisk/Brøt jantelovens ånd

Brøt jantelovens ånd

26. Januar 2010
Brøt jantelovens åndJan-Aage Torp og Cindy Jacobs betjente folket i Minnesota

I forrige uke talte Jan-Aage Torp på konferansen «Awake Minnesota!» i delstatens hovedstad St. Paul.

For seks uker siden, på en konferanse i Orlando, Florida, inviterte Cindy Jacobs Oslokirkens pastor til å undervise om Janteloven på konferansen i Minnesota.

Jan-Aage var forundret: «Er dette et problem i Minnesota?» undret han.

Cindy sa at det var et stort behov.

På fredagens kveldsmøte tok Jan-Aage for seg denne dype åndelige realitet i livene til Minnesota-borgere med norsk, dansk og svensk bakgrunn, men også med annen bakgrunn. Cindy Jacobs betjente folket sammen med ham.

Jan-Aage ga først en grunnleggende forklaring om hva Janteloven er, og delte deretter bibelske prinsipper som imøtegår denne åndsrealitet.

Hundrevis av mennesker kom frem under alterkallet, og det var utallige vitnesbyrd etterpå om et mektig verk av Gud i menneskers liv.

Allerede i mars 2000 brøt Cindy Jacobs og Jan-Aage Janteloven over Norge under et stort møte i Tønsberg. Nå skjedde det også i Minnesota!