Nytt/Historisk/Med HIM i Los Angeles

Med HIM i Los Angeles

30. Januar 2004
Med HIM i Los Angeles

Pastor Jan-Aage Torp er nettopp kommet hjem fra et 10-dagers begivenhetsrikt opphold hos Oslokirkens utsendinger i Los Angeles, Petter og Julie Torp.

Jan-Aage var i Pasadena, en bydel i storbyen Los Angeles, for å delta i en konferanse i regi av Harvest International Ministries (HIM), og for å ha planleggingsmøter med Che Ahn og Lou Engle. Jan-Aage er med i det internasjonale rådet for HIM.

- Det var spesielt fint å få brukt mye tid med mine barn, Petter (20) og Julie (18), forteller Jan-Aage.

- Petter ble sendt i 2002 fra Oslokirken for å gå på The Call School, og fra sommeren 2003 har han vært ansatt som personlig assistent for Lou Engle, i samarbeid med oss i Norge. Det virker som at Petter stortrives med oppgavene!

- Høsten 2003 sendte vi også Julie til Los Angeles for å gå ett år på samme skole, og hun har det tydeligvis fantastisk!