Nytt/Historisk/Bygg en bevegelse!

Bygg en bevegelse!

27. November 2009
Bygg en bevegelse!Fra møtet igår kveld. Dr. Chandra til venstre ber for afghaneren.

Dr. Chandrakumar Manickam, kjent profet-lærer fra Bangalore, India, profeterte igår kveld om Jan-Aage Torps apostoliske tjeneste i et møte Oslokirken arrangerte i Misjonskirken på Majorstua. (HØR LYDOPPTAK).

- Din salvelse og ditt kall er å bygge en nasjonal bevegelse som vil spre seg endog til nabonasjonene, profeterte Dr. Chandrakumar Manickam over Jan-Aage Torp, tolket til norsk av Aina Lanrton. - Hvis du bygger bare en lokalmenighet, vil den mislykkes. Men bygg en bevegelse, og det vil lykkes.

I møtet feiret vi den store seieren som hadde skjedd tidligere på dagen da Jan-Aage hadde vunnet en sak i Oslo Tingrett vedr en afghansk asylsøker som dommeren overlot afghaneren i Jan-Aages varetekt.