Nytt/Pastor Torp TV-samtaler med Aftenpostens sjefredaktør Trine Eilertsen i «Hovedstaden»

14. Mars 2020
Pastor Torp TV-samtaler med Aftenpostens sjefredaktør Trine Eilertsen i «Hovedstaden»Trine Eilertsen og Jan-Aage Torp (foto: Arash Rezaeimehr)

Mandag 23. mars kl 19:00 er det premiere på den nye programserien «Hovedstaden med Pastor Torp» der Oslokirkens pastor Jan-Aage Torp samtaler med en rekke samfunnsledere i Oslo om dagsaktuelle spørsmål.

Første gjest er Aftenpostens sjefredaktør Trine Eilertsen som han møtte for første gang i tv-samtalen.

Deretter er det nye tv-intervjuer hver mandag kveld kl 19:00, med reprise på lørdager kl 14:30.

I «Hovedstaden» velger Oslokirkens pastor intervjuobjekter han er nysgjerrig på eller samarbeider med til daglig.

Programmene produseres av TV Visjon Norge med Jan Hanvold som ansvarlig redaktør. Jan-Aage Torp er programleder og konseptutvikler.

Oslokirken vil fra 2021 produsere programmer med menighetens gudstjenester, vekkelsesmøter, seminarer og vitnesbyrd. Menigheten tar sikte på at de nye programmene vil sendes på TV Visjon Norge, som er Europas største kristne tv-kanal.