Tilbedelsens hus

Nøkkelen til Oslo

Herren har talt til oss at vi er et Tilbedelsens hus. Våre liv er tilbedelse! Vi utfører ikke bare lovprisning og tilbedelse, men vi lever det! I tilbedelsen blir en Trone for Gud bygd i Oslo, og i våre liv.

Tilbedelsens husRachel Hickson

I juli 2001 på Hedmarktoppen møtte Jan-Aage Torp Rachel Hickson for første gang.

Rachel er profet fra England.

Da Jan-Aage møtte Rachel i 2001, visste hun ingen ting om ham. Hun visste definitivt ikke at han bar på et kall til byen Oslo i sitt hjerte.

Hun formidlet dette profetiske budskapet over ham:

«Jeg har gitt deg nøkkelen til Oslo,  sier Herren. Jeg ser en gammel nøkkel til en sideport i muren rundt Oslo. Jeg ser en rusten hengelås i denne sideporten. Ingen andre ønsker å gå inn gjennom den sideporten. De kristne er samlet rundt hovedporten til Oslo. De posisjonerer seg alle ved denne hovedinngangen til byen. Men du skal gå inn gjennom sideporten, sier Herren. Jeg har gitt deg autoriteten, sier Herren. Nøkkelen er lovsang og tilbedelse. Idet dere lovsynger og tilber meg, sier Herren, vil jeg gi dere byen. Det kommer en ny enhet av Menigheten i Oslo. En overraskende enhet. Basert på lovsang og tilbedelse. Vær trofast mot meg, sier Herren. Jeg har gitt deg nøkkelen til Oslo!»