Kryssilden/Rolige sommerdager der Herren virker i maktens høyborg

Rolige sommerdager der Herren virker i maktens høyborg

12. Juli 2021
Rolige sommerdager der Herren virker i maktens høyborg

I disse rolige sommerdager nyter Aina & jeg ferien hjemme her i Oslo. Jeg jobber litt, men ikke for mye :-)

Høyere standard

Som Den Hellige Ånd har talt til andre salvede Herrens tjenere i Norge - og vi samstemmer fra hjertets dyp - er det nå blitt en ny tid der det apostoliske og profetiske kommer på plass.

Med fremkomsten av apostoliske og profetiske tjenester følger det også en høyere standard på alle nivåer.

Aina & jeg har i sommer sett en ny dimensjon av gjenopprettelse av relasjoner. En fryd å oppleve en ny kjærlighet og ærbarhet, noe som alltid kjennetegner det sanne apostoliske og profetiske. Tydelig at Herren holder på å endre våre hjerter for en ny tid!

Vi godtar ikke lenger isoleringsmekanismer som er blitt så utbredt i kristenfolket i Norge. Altfor lenge har «kirkepolitikk» fått lov til å virke uhemmet, men dette har ikke Den Hellige Ånd behag i. Vi godtar heller ikke lurvete omgang med sannheten og annen urettferdighet. Linjen er dratt!

Oslo

Hovedstaden Oslo er vårt Jerusalem. Gud har åpnet mange dører for oss i det stille i Oslo gjennom de siste fem årene. Det er Herrens verk, ingen annens! Vi opplever at Herren har sagt til oss:

´Ikke ved makt og ikke ved kraft, men ved min Ånd, sier Herren over hærskarene. Hvem er vel du, store fjell? Foran Serubabel skal du bli til en slette. Han skal føre fram sluttsteinen under jubelrop: «Nåde, nåde være med den!»´ (Sakarja 4:6-7).

Fantastisk TV

Imorgen offentliggjør vi to TV-programmer fra KKNs familievernpris-utdeling i Wien den 29. juni. Begge er produsert av Ordo Iuris i Warsawa.

Det ene programmet er på 38 minutter fra prisutdelingen, og er et ærerikt historisk dokument!

Det andre programmet er ekspertpanelet der jeg leder en 59-minutters samtale mellom Europas to fremste kristne jurister, Jerzy Kwasniewski (Ordo Iuris) og Paul Coleman (Alliance Defending Freedom).

Jeg tror jeg skal lage mange slike TV-programmer internasjonalt fremover der kristne over hele Europa får innsikt og verktøy for å vinne i den åndelige krigen i domstolene, i de politiske arenaene, og i media. Følg med!

Høyborg

Om noen dager skal jeg til en europeisk by som er en maktens høyborg. Der skal vi legge strategiene for de store ideologiske kampene for livsrett, familievern og menneskeverd. Jeg har backing fra mange av verdens fremste ideologer og ledere. Dette vil merkes!

Forbønn

Gud har gitt den livskraftige kirke autoriteten/makten gjennom himmelrikets nøkler. Dette endrer forholdene på jorden så de samsvarer med hva som er i himmelen: «Og jeg sier deg: Du er Peter, og på denne klippen vil jeg bygge min kirke, og dødsrikets porter skal ikke få makt over den. Jeg vil gi deg himmelrikets nøkler; det du binder på jorden, skal være bundet i himmelen, og det du løser på jorden, skal være løst i himmelen» (Matteus 16:18-19).

Vi er sterkt beroende av dine forbønner.